teisipäev, 19. september 2017

Minu nädalavahetus

Minu nädalavahetus oli üpris igav. 

Laupäev 16.09.2017

Ma ärkasin alles kell 12 ja sõin hommikust. Mu ema tegi mulle ja mu isale pannkooke. Pärast söömist olin ma veel tund aega telefonis ja lugesin.  Kui ma olin tund aega voodis lebanud tuli mu ema minu tuppa ja käskis mul nõud ära pesta. Ma pesin nõud ära ja pärast seda pühkisin põrandad puhtaks. Siis ma istusin veidi aega veel telefonis ja lugesin. Üks hetk tuli mu ema juurde ja hakkas minuga pahandama, sest talle ei meeldinud, et ma nii palju telefonis oli ja käskis mul õue koeraga mängima minna. Ma mängisin oma koeraga umbes 30 minutit. Õhtul lugesin ma veel ja olin päris kaua üleval.


Pühapäev 17.09.2017

Pühapäeval ärkasin ma varem. Ma ärkasin umbes kell 10 hommikul. Ma sõin oma vanematega hommikusööki ja pärast seda läksime õue tööd tegema. Sel suvel õppisin ma isa abiga natukene aeglaselt traktorit juhtima. Mina juhtisin traktorit, et see otse sõidaks ja vajutasin sidurit kui mu vanematel läks kauem aega, et väetist põllule visata. Üks hetk tuli mu vend oma naise ja lapsega ka meie juurde. Neil on meie juures väike maasikapõld ja nad tulid seda kontrollima. Ma olin oma väikeste vennatütardega ja me sõime kooki. Kui nad ära läksid siis lugesin mina raamatut ja vaatasin Youtube videoid.

Minu nädalavahetus ei olnud kuigi huvitav, aga ma sai puhata ja see oli tore.

*mic drop*

4 kommentaari: