teisipäev, 9. jaanuar 2018

Minu Vaheaeg

https://pixabay.com/p-1921664/?no_redirect

Jõulud

Jõulude ajal olin ma koos kogu oma perega ja me käisime kirikus. Mul oli väga lõbus ning ma mängisin oma väikeste venna- ja õetütardega. Kõik said kingid mida nad soovisid ning mul oli väga hea meel, et ma sain oma perega aega veeta.

Sõbrad

Vaheajal veetsin ma palju aega sõpradega. Mu väga hea sõbranna, kes elab Rakveres tuli Pärnusse ning ma suhtlesin ka oma teiste sõpradega. Ma sain ka endale uue sõbra, kes elab muidu Soomes aga vaheaegadel käib ta Pärnus. 


Aastavahetus

Aastavahetus oli väga vinge! Ma olin aastavahetusel koos Gucci gängiga ehk mina, Grete, Katariina, Hiie ning Mark(Pickle Rick). Me lasime ilutulestikku ja olime väga kaua üleval. Naersime väga palju ning kõik olid rõõmsad.


Üleüldiselt oli mu vaheaeg väga tore aga see oleks võinud pikem olla.

1 kommentaar: